12 Noviembre 2014

23.11.2015 19:08

Re: 671725070 - Aina - mallorquina - Experiencias Nombre: Aina pelirroja mallorquina Teléfono: surt a l'anunci Fecha aprox. de la experiencia: l'any passat Zona: actualment no relevant Fotos(reales/similares/falsas): reals Edad aproximada: vint i pico Nacionalidad: Illenca Precios: 120/h Tiempo contratado: 1h Aspecto físico(altura, peso, tetas, culo...): 1,65, hi ha on aferrar, mames super, cul i cames es nota que el deport no es per ella, fotos reals ¿Besos?: si, ja ho sabeu ¿Griego?: no el domim ¿Francés con/sin?: sensa ¿Masaje?: Físico(de 0 a 10): 8 Implicación(de 0 a 10): 10 Recomendaría/Repetiría: Lo mejor: implicacio, mames,higiene, instal.lacions Lo peor: els peus, pero es una cose molt meva Comentario de la experiencia: No havia posat abans sa expe però com que veig que segueix amb actiu Be, començaré diguent que era la primera vegada que anava a veure una lumi en tanta de informació prèvia feia, poc que m'ha havia enregistrat a aquest foro, visitat la seva web, i a mes, llevant les de carrer i qualque una de locals de s'Arenal, seria la primera entrevista que tindria a un pis privat i estava un poc nirviós. El fet de que sigui mallorquina i tant jove ma afegeix, a mes de morbositat, un plus de inseguretat. Per lo qual vaig decidir preparar me el millor que pogués. Volia que ma sortís be i fos especial.Durant un parell de dies crema de mans i peus per suavitzar el meu tacte, depilació dels pels de pit, visita al perruquer, el dia de autos una bona afaitada (sempre hepensat que si ens veuen ben arreglats i aseïatsla implicació es millor )i paies, moltes paies. Jo abans patia de ejaculació precoç (*EP) i molts copsacabava frustrat, no volia que amb Aina fos així.Poc temps després de l'anàlisi de camp i haver decidit que seria ella, en va sortir la possibilitat de una fuita a Palma de vespre,i ames també hi havia de anar el dia abans el dematí. Per tal cosa en vaig posar en contacte amb ella per una visita prèvia per conèixer mos, ella no va posarcap impediment. El dematí del dia abans no me va contestar les cridades, per tant la part de …...Vaig pensar malament començam. El dia de la trobada a la dutxa abans de partir cap a ciutat em vaig fer una paia, i com que encara no les tenia totes, vaig pensar que havia vist els dies previs de investigació un anunci de una altre noia que ofereix paies a bon preu (*recordau lo que he dit abans de sa EP).També la vaig cridar per concertar visita. De camí a ciutat li vaig comprar una coseta per no arribar a la entrevista en les mans buides. A sa reunió de abans ( motiu per el qual vaig poder fugir a ciutat ) casi no em vaig enterar de res, els nirvis me rovegaven. No feia mes que mirar es rellotge, encare que ho tenia tot calculat i pensava que podria complir amb els horaris.En acabar sa reunió telefon a sa de sa paia, ma diu sa direcció i cap allà vaig. Al arribar encara vaig haver de esperar un poc però anava be de temps. Aquí fer un incís per comentar que aquest capítol de "pajas a 15 €" no va estar gens malament, es tipo granja( be, jo som de poble ) entren i surten un darrera l'altre, i calcul que te coions a guanyar mes amb una hora que algunes de ses top. Però sa nina sud americana estava be i va ser una bona descarregada de tensiò sexual. Desprès de aquest incís, telefon a Aina per direcció i per assegurar la entrevista que encare que ja estava tot xerrat, ja ho sabeu, mai se sap cert. Quedam a hora i cap allà. En arribar cridada de rigor per numero i pis. Si mal no record era un 5 pis, el vaig pujar per ses escales un poc aviadet. Per el poble, fa molts anys, circulaven històries de que hi havia gent que quan anava de putes es corrien per sa escala abans de acabar de arribar, i jo sempre els he tingut respecta a aquestes històries*A dalt em faltava l'aler i al moment màgic de obrir sa porta ella es va espaterrar de riure perquè hagués pujat sense ascensor. Ajo m'agrada el que veig, vaig quedar impressionat, no es que guanyarà mai un concurs de bellesa, mes aviat ( i me ha costat trobar saparaula ) te unsemblantun poquet envinagrat, al temps que atractiva,natural, irradia una simpatia contagiosa, melena vermell foc,comptant també en la seva joventut,tot plegat que voleu que vos digui, l'únic del conjunt que no m'agrada les sabates de tacons ( definitivament no son lo meu, aquell toc,toc,toc mentre anam cap a l'habitació...) Ens presentam i li don el detall que li havia comprat. Li va venir de nou, no em va pàreixer que fos cosacomú. Acordam, temps, preu,li explic els meus gusts i el que volia o esperava de la entrevista. Després de cobrar sa aferra el coll i ma estampa un morreo amb llenguaque en va deixar sense el poc aler que en quedava a la reserva( encara no havia recobrat el de pujar ses escales )iem va sorprendrepositivament.Meofereix beure. Ens desvestim per anar a sa dutxa i aquí ja vaig poder veure al que me enfrontava. Bon cos, encara que es nota que el deport no es lo seu i unes mames espectaculars, grosses, ben modelades, fermes i guanyant la guerra a la gravetat. Algú, temps després a un altre foro, les va comparar amb dues coques de patata i la comparació em va parèixer encertada peró les seves en fan dues de cada coque.Aaquell moment ja vaig pensar que eren doblers ben gastats, maldament només fos per les vistes i el fet de poder gaudir de aquella femella, passàs el que passàs durant la entrevista. Dins sa dutxa una delícia ( d'aquí ve la meva afició al servei de dutxa eròtica sense la qual després de Aina ja no puc viure ) ensebonament general, mans per tot, un poc de francès, ella tocant-me amb molta dolçor. Jo disfrutava i no em cansava de tocar-li les coques, tenc que dir que som de enravenada fàcil cosa que també te que veure també amb l'EP. Xarradeta amb nivell mentre ens axuigavem un a l'altre. A aquells moments tot plegat: ella, la seva naturalitat, la atmosfera i perquè no dir-ho també el pis, bany inclòs,ben arreglat jo sentia que estava al cel.Desprès ma va demanar les meves preferències musicals, mava explicar que tenia de tot dins s'Ipod,però la vaig deixar triar a ella. Apartir de aquell dia no vaig enlloc sensa un bon grapat de cançons que ma agraden gravades al mòbil, es part important del ambient. Com queaviamquedat que no volia penetració, així que ens varem passar l'hora entre francès i tocaments varis ( sempre suau, tranquil i dolçament tal com li havia demanat ) per part seva,mans per tot gaudint de la suavitat de la seva pell, de les vistes, qualque llepadaper part meva. Cercava el meu plaer no el seuEl francès el xerra molt be, sensa casi accentuna assignatura amb que estic segur va treure molt bona notaquant anava a escola, Un moment donat em vaig moure un poc i tenia tot el llençol banyat com si hi hagués un basal de baix el meu cul. No se de on pot treure tanta saliva. El vaig assaborir durant molts moments amb els ulls clucs, concentrat amb els seus llavis al meu membre, quan hi pensava els tornava a obrir ja que no volia perdre detall de tot el que pesava, mai no sap ningú quan serà la darrera vegada, ¿o no? i aquelles vistes... Varem acabar amb una paia ( sa 3 des dia ) tranquila i sensa pressa ( es quan jo control mes ) Aina ho va fer tal com li demanava i la correguda ( no va ser només una correguda va ser un orgasme ) espectacular, vaig aconseguir desxifrar cada passa del recorregut de l'espermades de els ous fins al final i va sortir amb força. Per els qui em patit EP es un èxit, poques vegades assolit. Varem quedar així una estona tombats al llit, jo intentant enregistrar el que havia acabat de passar i ella jugant amb el meu membre. Abraçades, besades fins que en vaig voler i xarradeta intranscendent. Em va oferir un altre dutxa a la que no vaig dir que no. Dins sa dutxa ensebonade i tocaments varis en pla tranquil per acabar. Molt agradable dutxar-se amb ella, gaudint un altre cop de les vistes, la seva simpatia i naturalitat. Em va costar partir de allà, hagués quedat a dormir, ella en cap moment em va donar pressa ni va mirar rellotge, potser fos el darrer client del dia i sa veritat jo, de tant content que estava, tampoc, així que no podria dir si varem estar mes o manco que la hora pactada, la meva percepció va ser de que mes. Una darrera ullada a Aina abans de partir i besades de despedida. Ja era tard quan vaig arribar al cotxe, això si, amb una satisfacció general i una rialla que anava d'orella a orella.